آموزش مهارت نوشتاری دانشجویان زبان انگلیسی در پرتو گفتگوی مشارکتی ترکیبی از روش تمرین محور: بررسی دستاوردهای یادگیرندگان و ادراک معلمان

هانیه شیرازی فرد؛ دکتر غلامرضا عباسیان؛ دکتر احمد محسنی

دوره 11، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 141-160

https://doi.org/10.22049/jalda.2023.28136.1497

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر گفتگوی مشارکتی ترکیب ­شده با آموزش زبان تمرین-محور در آموزش مهارت نوشتاری به زبان­ آموزان ایرانی زبان انگلیسی و بررسی نگرش معلمان آنها نسبت به چنین رویکردی انجام شد. با توجه به ماهیت سؤالات پژوهش، از طرح تحقیق ترکیبی متوالی توضیحی استفاده شد. برای این منظور، 100 دانشجوی ایرانی کارشناسی آموزش زبان انگلیسی ...  بیشتر